Agapi00 Kızlar bugün kontrolum vardı elle kontrol etti ve çatımda gram yumuşama yokmuş açılma hiç ypk bebek daha kanal yolunda değilmiş ve sezeryana karar verdi doktorum kararı bugün akşam 4 de yatışım olcak akşam 7 ye kdar bebeğimi kucağıma alacağım dualarınız benimle olaun🙏
AnlatmayaGerekYok Agapi00 ay canım bende yarın gidicem yarın tam 40 olucam beni de sezaryana alabilirler de aç karnına mı gittin? Sezaryan için bir şey yapmak gerekiyor mu? Suni sancıyla denemeyi sen mi istemedin?