Ozom Doktorunuzla bu konu hakkında konuştunuz mu? Gerçekten doğumu kolaylaştırıyor mu? Ayrıca kaçıncı haftadan sonra yemeğe başladınız?
ozgeoznur 35. Haftadan itibaren günde 5-6 tane yiyebilirsin dedi bana, öncesinde Yemen senin şekerini arttırır boşa şeker almış olursun dedi
ozgeoznur Ayrıca bana namaz kılarken secdeye eğilirken bacaklarını aç göbeğin seccadeye değecek şekilde kıl rahim kaslarini çok güzel çalıştıriyor dedi ☺
ozgurhayalim Doğruluğu nedir bilmiyorum ama 6 aylığım gebeligimin başında beri yiyorum. Çok seviyorum 😊
Ozom ozgurhayalim ben de çok seviyorum ama Doğum başlatıyor diye şimdi şimdi yemeye başladım. Bebek için de çok iyiymiş
SevdaLinkaaa Ben ilk günden beri yiyorum. Günde 4-5 tane. Doktorum olumsuz bir şey demedi ,ben de şimdiye bir zararını görmedim. Hadisler de mevcut bunla ilgili.