Hasnur canim 1 ay oldu dogum yapali bende ne denediysem gecmemisti garmastan diye bi ilac var o kadar faydasi oldu ki 2 gunde gecti . Resmen agliyodum bagira bagira emziriyodum bebegimi hatta anneme kaldirma uyusun ac degildir diyodum emzirmeye korkuyodum o kadar cok aciyodu garmaston ilacini kullandm 2 gunde gecti kesinlikle tavsiye ederim dayanilcak gibi bi aci degil cunku