Sedazeyno
31 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı. Doktorum olmadığı için başka bi doktora gittim bana bebeğin eşinde boşluklar var dedi. Detaylı ultrasonda ve bebeğin kalp ekosunda hiç bir sıkıntı çıkmamıştı. Geçen ay ki kontrolümdede hiç bir sıkıntı görmedi doktorum bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı endişeleniyorum. Yarın perinatoloji bölümüne gidicem.