Ncsss Merhabala, kızıma Minel ismini düşünüyorum sizce nasıl ? Çoğu kişinin dili dönmüyor hatta benim bile daha yeni yeni dönüyor. Yardıma ihtiyacım var
LINDAMAY Arkadaşımın kızının adı minel. Kulağa çok hoş geliyor ama ismin hiçbir anlamı yok. Yanlış hatırlamıyorsam arapça da ‘den ‘dan eki idi. Bana göre ismin kendisinden çok anlamı daha önemli. Ben kızıma nez lina adını koyacağım. Nez rahmetli ablamın adı, lina ise cennet meyvesi demek hem anlamı güzel hem de ismin kendisini beğendim.
Ncsss LINDAMAY evet arapçada öyle ama türkçede cennetteki inci tanesi demek farsçada da aşk demek Kuran da geçen bi isim olmasına cok takılmıyorum cünkü tek isim olacak kulagına iki isim okuyacağız ikinci isim kuranda geçecek zaten insallah o yüzden
Ncsss LINDAMAY nez koyamam görümcemin cocugunun ismine yakın lina da güzel beğendiğim isimler arasında
Ncsss Nesli07 güzel isim öyküyü değil ama minayı da düşünüyodum anlamı içime tam sinmedi minelin anlamı daha çok sindi sanki bana ama mina da düşündüğüm isimlerden yine
Ncsss Yurdanur arapçada evet öyle ama türkçede cenneteki inci tanesi demek farsçada da aşk demek Cennetteki inci tanesi anlamına nazaran cok içime sindi zaten bu isim