Rabiayce Bgun Bende döndü diye hissediyorum ne hissediyosam o oluyor zaten 😅 bakalım artık kontrolde görcez
Bgun Rabiayce ben anlamamıştım döndüğünü ama sabah öyle bir karın ağrısıyla uyandımki eşim fln çok korkmuştu.Doktora gittik meğer o sırada hızlı bir manevra ile tekmeler tokatlar ata ata dönmüş😂
ozgeoznur Bestehasan iyi ki erken dönmüş sizinki ne güzel 😍 benim şuan hep göbek deliğimi tekmeliyor ve genisleyecek yer olmadığı için acıyor bazen 😅😅
Tugceisil Rabiayce 35.haftadayız benim kızım 30dan sonra 2 kez baş aşağı pozisyon aldı değiştirdi inşallah en sok baş aşağıda karar kılar değişiyor yani canım çok şartlanmamak lazım nasip
Ssraa ozgeoznur ayyy çayını falan demleyip termosa alıp hastaneye götürseydin ayıp olmuş misafirlere😁😁
Bebekveben Rabiayce Benim geçen randevum da doktorum döndüğünü söyledi zaten baskı hissediyordum. 30+6 ydım o zaman yani
ozgeoznur Dizman hayır herkeste aynı olmuyor canım bünyeye göre çocuğa göre değişiklik gösterir kimisi hiç hissetmez döndüğünü kimisi de benim gibi beya benden beter durumlara düşer 😣 inşallah siz hiç hissetmezsiniz hemen döner 🤗