Ps15 ikicocuklubiranne Bize de 13'te %80 erkek dedi de merak ediyorum burda çok kişinin sonradan farklı dendiği için😄
ikicocuklubiranne Ps15 bizim ki bayağı bacakları açtı ama 😁 18. Haftada da kordonu ayrı organı ayrı gösterdi 😀
Ps15 ikicocuklubiranne Bizimkini de ayrı ayrı gördük ama daha çok küçük olduğu için emin olamadım😅 Doktor da o yüzden kesin demedi galiba hayırlısı😄
Ayseeayvaaz Minikkkuzummm kızmıydı erkekmi peki 🙈 bende cuma günü gitcem tam 13 haftalık olcak gösderirmi dersiniz 😅
annee1997 Kızlar ben 13te ögrendim ama bizde Azerbaycanda yani artık cinsiyyet söylemiyorlar böyle bir karar çıktı..Bence çok güzel bişey çünkü dogunca ögreniyosun
Aspenya44 Cagla22 12 de kız dedi yanıldı 13 de erkke dedi yanıldı 15 de kesin diyemem dedi kafayı allak bullak etti. En iyisi 16 17 yr kadar beklemekmiş ama bende meraklılar içine dahil olduğum için duramadım 😂😂😂