busratasci- ilk ki öyleydi eksik yazmışım 😁 ben çok sancı çektim 36 saat falan. En son gün suni verdiler öyle açılmam oldu. Sancı zordu evet. Doğum anı çok kolaydı benim için, kabız olduğunu düşün, tuvaletini yapınca bi rahatlama hissi geliyor aynı öyle bişey. Bebek çıkıyor bi rahatlıyorsun, eşi düşünce senden mutlusu yok🤗 zaten bebişini görünce, hamilelikte çektiğin sıkıntı, Doğum sancısı ne yaşadıysan hepsini unutuyorsun 🤗 Doğum anında doktorunu, ebeni dinlersen çok rahat Doğumun olur. Beni çatala aldılar. 15 dakika da doğurdum 🙈🥰