canbaby
39+1 oldm bugn doktor normal doğm diyordu hep dünkü çatı kontrlmde çok cnm yandı kendimi kastım oda bana pazartesiye gün verdi. 40+0 oluyorum ozamn bu arada bayadr 1.5 cm acklığm vardı hala aynı açklığm var normal doğm yaptrck olsa herald gün vermezdi acaba doktorum sezarynmı yapmayı düşünüyor ?