Nafiye Ne demek ne gerek var sancıya diyorlar ? Sen milletin ağzına bakma. Bebeğin içinde kendin içinde en iyisi normal doğum, bende bi ara normal doğumdan korkuyodum gece durduk yere ağlıyordum ben dayanamam ölürüm nefesim yetmez diye (nefes darlığı sorunum var biraz). Eşim kızdı hava denen bi şey var o kadar kötü olacak olsan hava verirler bunu senin düşünmen gerekir kendine gel diye kızdı. Öyle yada böyle çıkıyor, kim doğuramamışta biz doğuramayalım? Kimsenin içinde kalmıyor, elbette ağrı acı çekicez. Sezeryan da olsan doğurduktan sonra acı çekiyosun bi şey fark etmiyor, en azından normal doğumda bebek çıkana kadar canın acıyor sonrası acısız ama, bide ameliyatlı olduğunu düşün, bebeği emzirirken bile kendi başına dikelemezsin iki büklüm yürüyorsun dikişlerden. Yengemden biliyorum yengem acil sezeryan olmuştu mecbur, valla normal en iyisi hiç kafanı bulandırma. Benim çevremdekiler ağzıma sezeryan lafını aldırtmıyo bile 😄