xwoman saolasin canim, ilk yuruyusum de cok kolaydi demislerdi banada basin doner ayaga kalkinca v.s die valla ben hicbirini yasamadim, tabiki agrim oldu ama bacaklarimi hissetmeye basladigin an agri kesici yapiolar zaten 4 saatte bir. Kesinlikle tavsiye ediyorum korkmayın ben yaptiysam bu korkuyla panikle siz hayli hayli yaparsiniz oyle soliyim☺