Elifs [bilinmeyen] ben de daha erken oldugunu dusunuyordum ama almami ve baslamami önerdiler.bir de normalde de cildim kuru.oyuzden aldim ama henüz 3-4 günde bir yatarken sürüyorum.ama sıklaştırmakta fayda vardir heralde
SemraBayraktarAkbas [bilinmeyen] Anladım Can'ım vazelin kremi sadece çatlamadan önce önlüyor diye biliyorum eğer çatlakların mevcutsa çatlak kremi Alman'ı öneririm demekki çatlamaya meyilli bir cilt yapın var çünkü ilerde görüntüsü çok rahatsız edici oluyor