Ozican Amin inşallah sizinkini de 🙏 Ama ben şunu farkettim artık her mide bulantım da acile ki gitsem diyordum ve haftada iki kez gitmeye başladım bir yerde kendine dur demek lazım. DSimdi bulantım olmasa da kendimi sartliyorum sabrediyorum zaten 3-4 gün sonra tekrar bulantı oluyor😊 Yani bir kez endiselenince her kesilmesinde endişe duyuluyor o yüzden birkaç gün sabredin sizin haftanız biraz biraz bulantının azaldığı haftalar sonra tekrar artıyor ve tekrar azalacak 😊