Nermin94 Selam kizlar,20+5 gunluk hamileyim,bebek haraketleri nasildir acaba? Gun boyu 5-6 kes hiss ediyorum sadece,normal mi sizce?
Salihafurkan Nermin94 benim oglusum yatacagimi anladığı an vuruyor uzandıgım an vuruyor doğduktan sonra belli oldu beni rahat bırakmayacak 😅😅😅
Miran7204 15 haftalığız hiç hissetmiyorum 🤣 ilk gebeliğimde çok erken hisettim baya hemde ama bunda tık yok aslında ultrasonda baya oynuyor doktor diyor aslında hareketli ama sen hissetmiyosun diyo🤣