Hatice90 Kizlar 30 haftalik hamileyim . Hala bebegin ismine karar veremedik. Cok stres yapiyorum. Oneriniz varsa bekliyorum.. 🥺
senasln Hatice90 benim adım Sena... kızımda Eda olacak. Babası koydu bu ismi. Benimkine uyuyor diye çok sevdim ben. Bi de Melis ekledim yanına. 💕💕 Eda Melis🦋
Ytugcek Benim kızım a da karar veremedik sonuç olarak 18 gün isimsiz kaldı 😄bade çok istedim bi sürü dırdır oldu, en sonunda doğa koyduk, gerçi hala söylenenler var ailede..
EsraSyhn Hatice90 Reyyan ismi çok hoşuma gidiyor 💐 Taa evlenmeden kızım olursa diye hayal kurmuştm 🐣 Anlamıda çok güzel. Bi de söylerken bana çok hoş geliyor ☺️
Hatice90 Cemre istiyor esim. Fakat dinen onerilmiyo ama ikna olmuyo. Bende Nida ismini istiyorum. Nida ya da baba ikna olmuyo malesef