Bsrksc Kızlar 28 hafta 6 günlük olduk bugün. 1 hafta önce doktora gittiğimde başı aşağıda sol kasığımın ordaydı doktor hareket ediyorsa sıkıntı yok dedi. Bugün gittim tekrar başı aynı yerdeydi ve normal duruşu bu dedi doktor sağlıklı dedi. Erken doğum riskim olur mu acaba yaşayan var mı 😒
Yasemincifci Bsrksc olsaydi doktr soylerdi zaten bnimkide 28. Haftada bas gelis pozisyonundaydi halada oyle bi tehlikem falan yok
Necla06 Bsrksc ne acıtırdı vura vura basini 😑 aklımı çıkartırdı arabayı hiç sevmedi Doğdu hâlâ sevmiyor 😂 benim de çok erken döndü kızım hareketlerini takip et dedi doktorum 38+5 te doğdu erken Doğum olur mu diye korkutma kendini 🥰
Bsrksc Vcan 1 hafta önce gittiğimde de aynı pozisyondaydı. Arada kasılma krampta olunca ister istemez acaba mı diyorsun işte
Bsrksc Nora riskli bir şey söylemedi ama kasılmalarına kramplarına karşılık magnezyum ilacı verdi suda eritmeli
Nebahathumeyra Benim de hep aşağıda doktora söyledim nst den bakalım sancı falan var mı dedi baktı bir şey Yok ama açılma Yok ama kafası tam aşağı da gerçekten dedi. Bana yorulduğun zaman dinlerin ayaklarının altına yastık koyup gereğinden fazla yorulmamaya çalış dedi. İlk kızımda da aynısı olmuştu.
Bsrksc Nebahathumeyra benim ilk gebeliğim olduğu için bir de kayınvalidemle gittim o da Allah Allah neden aşağıda falan dedi tereddüte soktu beni. Eşimde annesinde böyleymiş 7 aylık doğmuş korkutuyorlar beni
Bsrksc Yasemincifci benimde 1 hafta önce gittiğimde aynı yerdeydi kafası bir de insanların dikkat et normal değil demesi doktor sıkıntı yok dese de korkuyor insan
anapanda12 Benim erken doğum riskim var ve çoğu hafta hep baş aşağıydı bende korkuyordum ama doktorum baskı yapmıyor sıkıntı yok dedi. Sondan bi önceki kontrolde başı bu sefer sınırda yaptığı baskıyla gelmemesi mucize bu bebek demişti ürksemde sıkıntı yapmadım sonrasındaysa ayaklarımı hep havaya kaldırıp yattıktan sonra kontrole gittim başı yukarıdaydı ve ayaklarını aşağı çevirmiş hareketli mi hareketli şekilde duruyordu. Sıkıntı yapma. Senin stresinde onun pozisyonunu etkiliyor.
Bsrksc anapanda12 benim arada kasıklarımda kramp oluyor bu korkuttu sanırım beni. Bir de eşimde annesinin karnında böyleymiş 7 aylık doğmuş kendisi dikkat et babasına çekmiştir falan diye tepkiler almak hamilelik psikolojisiyle daha fazla etki yapıyor
Nora Bsrksc Magnezyum genelde bacak ağrıları için kullanılıyor hamilelikten dolayı eksildiği için Bence bi riskiniz yok ama tabi doktorunuz daha iyi bilir Siz gönlünüzü ferah tutun Rabbim zamaninda sağlıkla kavuşmayı nasip etsin İnşAllah ❤️
Ayzz 27.haftadan beri hep basasagi 36 olduk bu saatten sonra da dönmez herhalde ama kasiklarima baskı yapıyor hem de deli gibi
Mimnak Bebek yoluna dönmüş güzel bir ssy degil mi baskıda yapmıyorsa sorunda yoksa zaten normal olan olmuş rahim agzı kapalıysa sırun yok diye düşünğyorum .. bnde 29 haftalıgım dönmemiş ayakları aşagıda acaba dönmicek mi diye düşünüyorum :/