Annelik61 5 haftalık hamileyim ama hiç uykum gelmiyor erken kalkıyorum hep Normalde çok uyumam gerekmiyomu Ve karnım 3 aylık gebe gibi şiş Dişardan bile belli oluyor Normal mi kızlar bu durumlar
smls19 Annelik61 bende o haftalar da gazdan duramıyordum canım karnım kocamandı sabahları erkenden uyanırdım tedirgin olurdum uyku halim falan hiç yoktu gayet normal herkes de belirtiler aynı olmuyor
Annelik61 ozgeustun bir tek belirtim adet gibi sancılarım başkada birşey yok bide aşırı yiyordu şimdi kestim yemeyi
smls19 Annelik61 bende senin gibiydim canım şuan 17 haftalığız bulantım kusmalarım yoktu bi 11.hafta da bir kere istifra ettim başka da olmadı çok şükür oğlum da şuan gayet sağlıklı 💙
Annelik61 smls19 rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına Almayıda nasip etsin 😊 Benide hep erkek diye düşünüyorlar ama bakalım
smls19 Annelik61 Sen ne hissediyorsun canım bana herkes kız demişti ama ben başından beri erkek hissediyordum 💙🥰
Annelik61 smls19 bende erkek hissediyorum ama eşim çok kız istiyo bide hep ekşi yada acı şeyler yiyorum tatlı aramıyorum çok 🥰🤗