Snrr merhaba öncelikle umutsuz olmayın 13 yasinda milyonda bir olan bir hastaliğimin oldugunu ogrendim. Buyuk bir ameliyat sonra on yil vajinamda protezle yasadim. Tup bebekte yaptirdim septum ameliyati da oldum . nasip olsun saglikla alayim bebegimi kucagima unut olsun diye uzun uzun yazacagim insallah. Anzisin surpriz yapti kelebegim bize 19 sene sonra gelen gercek muzice. Durumunuz benden kotu degildir. Gelelim size Yasiniz onemli. Zaten tup bebek icin yas sinirlamasi var. Sonra muhakkak rahim filmi cekinin ve durumunu ogrenin. Polikistik over hastalari genellikle tup bebek yaptirmak durumunda kaliyor. Allah ol derse olur o ayri.Ama korkulacak bir durum degil emin olun. Bu yil arkadasim ikizlerini eline aldi. Tup bebekle. Dogru doktor ,dogru planlama.