Snrr Bence ne zaman başlanacağıyla ilgili belirli bir kriter Yok, hamile kalmakta zorluk çekiyorsanız mutlaka ufak da olsa sıkıntılar var demektir aşılamayla da vakit kaybetmeyeyim diye düşünebilirsiniz. Benim tek tüpüm kapalıydı perde operasyonu geçirdim eşimde de morfoloji sorunu vardı, aşılamayla vakit kaybetmek istemedik. İkinci tüp bebek denememde hmile kaldık şu anda 15. Haftamdayım