Tgb06 Bir önceki doktorum Ümit Aydın dı o da çok iyi bir doktor ama şuan gittiğim Doç Dr Şafak Özdemirci yi tavsiye ederim çok ilgili ve donanımlı bir doktor
_Kubra_ Tgb06 bencede Şafak hoca süper bir doktor sizin hiçbişey sormanıza gerek yok herşeyi anlatıyor tek tek sabırla detaylıyıda kendi bakıyor iyiki ona gitmişiz 🤗🤗