Aybkctnn 35. Haftadayımm Dün pembemsi jel kıvamında bir akıntım oldu nişanım geldi diye doktora gittim yanlış anlamışsın nişan değildir o lekelenmedir dedi fakat bu sabah yine oldu böyle sümüksü sarı renkli ama kanlıydı bu nedir ki böyle kızlar doğurcammı doğurmucammı bişey anlamadım😂😂
Havvack Aybkctnn ayni haftadayiz ve ayni leke benden de geliyo. Doktora gittim nisan degil dedi, sanci cikmadi acilma yok hersey yolunda dedi ve bende takip ediyorum kendimi eger akinti koyulasirsa ya da bebegin hareketleri azalirsa hemen gel dedi bana.
Aybkctnn Havvack işin garibi şu bende sancuda çıkıyor açıklığımda bir parmak ama o nişan değil diyor anlamadım valla