Mrb ben suan 34+5 günlük hamileyim hamilelige bağlı sebebsiz yere bayılma sorunları yasiyrm 1 hafta önce yine aynı şey oldu ve yine bayıldım doktorum normal doğum ve epidural yapamicami dogum anindada bayılma yasayabilecegimi syledi ve tekrar bayilmamin dogum yaklaştığı için tehlikeli olduğunu syledi o yuzden 36 haftada hamileliğimi sonlandırmaya karar verdi ve bana spinal anestezi olmam gerektiğini syledi.çok endişeliyim 36 haftada doğum yapan varmi doktor hiç bi sorun olmicani kuveze bile gerek kalmicani syledi ama çok endiseliyim ben.spinal anesteziden sonra kaç gün de kendinizi toparladınız.en cok neyi zorladı sizi.simdiden herkese cok tsk ederim 😊😊😊