Beybimss valla 15+4teyim. 8. haftadan beri şişkinlikten düğmem açık geziyorum hep, heleki yemekten sonra. Bu hafta ilk kilomu aldım topu topu yarım kilo. Alt kıyafetlerim bacak kalça heryerim oluyo ama yok göbek olmuyo. Dışarda eşofman tayt bi şekilde idare ediliyo da iş yerinde düğme açık gezmek biraz ciddiyetsiz göründüğü için ben de alıcam artık bi pantolon. Yoksa benim karnım yokki daha heves işi bu hamile kıyafetleri, almaya gerek yok diyodum. Ama varmış.