Birkalpdaha bende de o sekilde olmusti 5.ci haftamdan 9.cu haftama kadar 3 kere kanama gecirdim 13.cu haftama kadar lekelenmelerim heo devam etti hafta da bir igne oluyor ve kontrole gidiyordum progestan sabah aksam kullaniodum ve doktor birgun rahim agzi kisaligin var dedi bundsn kaynaklaniyor olabilir demisti beni sevk etti bende memletime geldim kendi doktoruma gittim ve rahim agzimda kisaligi acilma vardi erken dogum riski ve dusuk riskim oldugunu soylediler cozumu de rahme dikis atilmasiydi direk attirdim simdi 27 haftaligiz cok sukur doktoruna bir soyle istersen rahim agzini ölçsün ultrasonda gozukuyor zaten canim eger varsa sonradan alttan detayli bakiliyor genelde boyle sorunlari olanlarda bu sikinti cikiomus cok arastirmistim korkulucak bir durum da yok kontrole gidince bi baktir derim ogrenilmesi icin ve varsa dikis atilmasi icin tam zamanindasin cunku dikis 12 ile 16 hafta arasinda atiliyor cok uzun oldu kusura bakmayin