Gamzeciks Burcinnnn bende de oluyordu sabahlari dislerimi fircalarken özellikle. Safra suyu imis bende forumdan ögrendim. Karnini ac birakmaman gerek. Sabah kalktiginda bisey at agzina. Bak sonra olmayacak. Igrencte bir kokusu oluyor.
Elikkk Ishal varsa kötü hissediyorsan değerlerin düşmüş olabilir ben yaşarım 3 gün hastanede yattım git görün canim
2705merve Burcinnnn uzun süre açlıkta mide safra üretir ve mide boş olduğu için safra kusarız 6haftalığım bende sarı safra kusuyorum☹️