Nerm7n Pnr_jr İstanbul hangi semt demek istedim😂 üşengeçlikten kısa yazdım🙊😅 Hemen eve yakın özel hastane var aveceana hastanesinde Sen nerde yapacaksın?
Pnr_jr Nerm7n BurcuY Tiredmother Elif0992 Purelove Ba-mu Mngll busratasci- Nisanurr Anneler gününde doğursak ya😍♥️
Crnnn Son 10 gün ☺️ Bugün kontrolüm vardı çatım dar olduğu için ve bebeğin suyu azaldığı için cuma gününe aezeryan tarihi verdi. Daha fazla bekleyip riske atmaya gerek yok Herkes için hayırlısı olsun inşallah hepimiz sağsalim alalım kucaklarımıza ☺️
Nerm7n Suyun değeri kaçmış canım Benimde sınırda dedi doktor 7-8 arası Bide tansiyon takip verdi. İdrarda protein kaçağı varmış Cuma’ya kadar süre verdi. O gün herşey normalleşmezse hemen seZeryan dedi doktorum
Crnnn Nerm7n suyun değeriyle ilgili bişey demedi canım ama suyun az olmasından kaynaklı bebekte gelişemiyormuş oyüzden beklemeye gerek yok dedi.
[silindi] BurcuY ah bende bugün muayene oldum 1cm açıklık var🤷🏼♀️ Dün sancılarım vardı düzenli gibiydi 10dk da 1 hatta doktorum doğururum diye bekliyordu ama yalancıymış sanırım geçti😅
BurcuY [silindi] hahah ben Cuma günü aynı anlattığın belirtilerden hastanede yattım 😂 bide nişanım gelmişti
Nerm7n BurcuY He o ayak yanması ateşi😂😂 geceleri ayrılmaz ikiliyiz yaa Kova da Sirkeli koydum yanıma yandıkça ayağımı sokuyorum 😂
Elif0992 Tiredmother yookk daha doğuran ağrısı var ama doğum yok 🤔🤷♂️ bebişlerde haklı niye gelsinler bu dünyaya 🙂 içerisi daha iyi onlar için