Omerbusra ben adete 7 gün kala ögrendim teste hemde hayal çizgisi bile diyemem sorna kan verdim cıkmıştı ama boşuna vermişim diyorum en güzeli günü beklemek çünkü o süre içindede çok stres oluyor insan kimyasal gebelik mi öyle mi böylemi erken ögrenmek bir işe yaramıyor malsef