edagoktug53 zynpbadekrkya bende 37+4üm benimde yukarıda. Herkesin karnı inmiyor kuzenimin eşi karnı yukarıda doğuma gitti
Yusbur zynpbadekrkya kişiden kişiye değişiyo sanırım biz 35 hafta olduk karnım iki hafta önce inmiş dedi doktor bayada aşşağıda duruyor
Aselmelegim zynpbadekrkya Canım inecek diye bir şart yok bazısı doğum esnasında gerçekleşiyor bazen ona rağmen inmiyor yürüyerek falan indiriyorlar ıkındıkca cemrevdeki bazi kisilerden biliyorum ..Yani kisiden kisiye fark ediyor
Elikkk Benimde cok yukarda hatta bebek gogusumun altında olmuyor 35 haftalıgım bakalım bidaha 38. Haftada kontrole gidicem hem açılmaya hem doğum pozisyonu herşey aradan çıksın sonrada doğuma giderim heralde