Esragurbuz benim 7’ydi ilk zamanlar bana da kan bağlanması lazım demişlerdi. Serum olarak ferinject taktılar ilk önce. 9’a falan yükseldi. El yapımı keçiboynuzu pekmezi içtim kan hapıyla birlikte 12’ye yükseldi kısa bi zamanda. Kuru üzüm falan pek yükseltmiyor ama soğuksıkım keçiboynuzu bende çok işe yaradı tabi ilacı da ihmal etmedim 😊