[silindi] Seymakayaoglu başka postunda da aynı şeyden bahsetmişsin önce yaşadığın için keşke daha dikkatli olsaydın
Seymakayaoglu Evet yapmam demiştim ama doktora gitmistim ilkinde sorun yok devam edebilirsiniz dedi aciklik yok dedi bizde doktora güvendik bu ikinci defa cok farkliydi bayagi kötüydu bardak tan bosalir gibiydi hemen hastaneye gittik nst girdim bebegin kalp atisi iyi cikti sancida cikmadi 1 gece kaldim hastanede bugun ciktim
Seymakayaoglu @[silindi] evet yapmam demistim bizde doktora güvendik canm sakıncasi yok dedi ama böyle olcani bilsem yaparmiyim hiç :(((
Seymakayaoglu Progestan verdi rahim kapali kanamam kesildi sancim yok şükür ama yinede kanama oldugu icin yapamasanda doktor tekrarlamasin diye ilac verdi yat dinlen iş yapma dedi eşimde cezasini cekecek artik tüm işleri o yapcak :)
Seymakayaoglu @yagmurtpl insallah canm allah hepimizin bebegini saglikla kucagimiza almak nasip etsin 🤗🤗