cilekbal97 Bende 37+5 .. Canım bu normal cunku bebek artık baskı yapıyor kaburgaya değiyor bende daha yoğun gece uyurken bile bazen uyanıyorum nefes aldikca igne gibi batıyor ve resmen o kuturt sesini duyuyorum benim ki Iyi ce buyudu birde:) Doğuma kadar sabr et annesi ALLAH sabrini veriyor