Aby34 bizim henuz daha doğuma yakın olmadıgı için susuz kalma okasılığı pek olmuyo, bugun kontrolum vardı tutuyorum dedim, doktorda tutulmaması hakkında bir bilimsel çalışma yok ama tutulmasıda iyi değil dedi , yinede ısrarla tutma demedi 2 gun tutar bi gün tutmam dedim öyle daha iyi olur dedi, tabi çalışan olunca daha zor oluyor erken uyanmak zorunda kalıyorsun, denersınız zorluyorsa tutmassınız