Yasmin41 Zeynepkbsk çok var dimi ya eymen, anlamı çok güzel diye düşündük ama keremde de aklım kalıyor benim
Zeynepkbsk Yasmin41 anlamı güzel canım ama ileride bi mehmet ayşe fatma gibi sık konulan isimlerden olacak bence nacizane fikrim tabiki hangisi daha ağır basıyorsa içinde kalmasın onu koy 💙😊 hayırlı evlat olsun inşallah
kyr9324 Yasmin41 Eymen ismi güzel fakat herkes son dönemde çok koyduğu için artık biraz sıktı.Bence Kerem bende oğlumun ismini Kerem koyacağım nasipse 💙 Hem kulağa hoş geliyor hem anlamı güzel 😌
Yasmin41 Beybilicop eymenin dini olarak da anlamı çok güzel ama çok konulması da beni iten konulardan biri kerem daha iyi sanırım
Tugcehkn Yasmin41 18 haftalık canım daha miniğiz biz 😊 bende kerem taraftarıyım hala. Seninki kaç haftalık
Yasmin41 Tugcehkn biz 28+6 yız canım hala bir karara varamadık eşimle 😀 eymenin anlamı çok güzel ama çok var deniliyor keremin de anlamı güzel işte insan ikilemde kalıyor :)
Yasmin41 Zeynepkbsk inşallah canım isim de çok önemli olduğu için insan karar veremiyor benim fikrim kerem daha çok aklıma yatıyor eymen çok olduğu için kararsızım eşimle artık kararlaştrmamz lazım😊
Prens_annesi İlk oğlumun adı kerem anlamı da çok güzel iyiki koymuşum diyorum çok içime siniyor 33 haftalık hamileyim bu oğlumun ismi pek içime sinmiyor ama başka isimde bulamadım
Yasmin41 Prens_annesi canım oğlun nasıl bir çocuk isim de etkiliyormuş ya bebeği ? Zeki olur diyorlar keremler yaramazlar mı bi de ? Tabii çocuğun karakteridir önemli olan ama merak ettm , peki bu ikinci bebişiniz isim ne düşünüyorsunuz canım
Prens_annesi Yasmin41 Evet oğlum tam ismini yansıtıyor canım çok cömerttir eli açıktır sadece biraz enerjik o kadar iyiki diyorum içime çok siniyor 2. Oğlumuza Mustafa düşünüyoruz şimdilik
Yasmin41 Nghngokmen anlamından dolayı takıldık kaldık eşim daha çok istiyor ama böyle çok duydukça soğuyor insan