Merveyucel Merhaba arkadaslar Benim ilk hcg degerim 685ti . 3gun sonra tekrar yaptigimda 3353 oldu. Keske gozukmedi. Alttan muayenede yaptirmadim. Benim gibi olanlari var mi. Tesekkur ederim. Dua edermisiniz bana
ddamserc Merveyucel vajinalde görünürdü bu degerle canim karin ultrasonda 5000i gecmesi gerek panik yapma normal bence görünmemis olmasi
Merveyucel ddamserc 3 gun oncesi 685ti. 3gunun sonunda kan testimde 3353 tu. Doktorum normal bulmadi arrtisi. Ya ikiz ya da dis gebelik dedi. Korkuyorum insallah kotu bir sey olmaz
Yusufunannesi_ Merveyucel canım hiç endişelenme kesenin karından ultrason ile görünmesi için beta değerinin en az 6 bin olması lazım
ddamserc Merveyucel cünkü her zaman en kötü ihtimali degerlendirmek doktorlarin isidir malesef sen gönlünü ferah tut insallah sag salim gör keseni de bebegini de
Hmyro123 Merveyucel ben ilk öğrendeğimde 2168di 2 gün sonra tekrar doktora gittim 5004 oldu 5 haftalıktı o zaman 6+4 bebeğin kalp atışlarını gördüm şuan 8+1 olduk inşallah sağ sağlim kucağıma almakta nasip olur hepimize AMİN 🙏🙏🙏
Sdyy Bnm en baştan beri hiç hcg değerim ölçülmedi önemli olan kaç haftalık olduğu son adet tarihinden itibaren 6 da falan görünmesi lazım karından, alttan muayene 5 ten sonra gorunuyor diye biliyorum
Hmyro123 Merveyucel için hep rahat olsun inşallah 🙏🥰 doktora gidersende bize de haber ver hayırlı haberler ver inşallah 🙏🙏
Merveyucel Merveyucel canim gittim doktora ustten goremedi alltan bakti keseyi gordum sukurler olsun 😍
Merveyucel Hmyro123 doktorum carsamba gunu gel bakalim dedi ama ben Perşembe gitmeyi dusunuyorum. Size de haber vericem canim. Duanizi eksik etmeyin. ❣