Tiredmother Kızlar grip oldum geçmiyo bi türlü hastaneye gitsem iğne serum vs bi şey yaparlar mı? Normalde ilaç kullanmadım hiç son günlerim flan diye boşuna gitmişte olmak istemiyorum aşırı halsizim çünkü gidersem zorla kalkıp gidicem yani?
Mamiii20 Tiredmother Portakal varsa limonla birlikte sıkıp iç ben öyle atlattım gripte bişey yapamıyo acildeki doktorlar
elifiii Tiredmother c vitamini alın mutlaka gripken en cok ihtiyac duyulan vitamindir 1000 lik efervesan, 1-2 fincan ıhlamur bal icebilirsiniz. tuzlu su ile agız gargara yapın. parol içebilirsiniz sizi rahatlatır. ve yatmak zor olsa da dinlenmeye calısın.
Tiredmother Mamiii20 bi şey yapılmazsa diye yazdım bende içtim her şey ya gözlerimden alev çıkıyo sanki ateşim yok ama. Sağol canım