Arkadaşlar bugğn bebeğimin kalbinin atışını gördüm fakat doktorum kesesinin şekli bozuk düşme ihtimali çok yüksek dedi progestan verdi yat dedi sadece 1 hafta içinde de düşebilir düşmeyebilir de dedi ve moralimi alt üst etti bu durumu yaşayanlar neler oldu biraz paylaşırmısınız?