Kcmr22 Valiz hazırlığımız bitmek üzere 34+2 geçmi kalmışız bilmiyorum 🤦🏻♀️ Bezi, banyo kuveti şampuan vs eksiğimşz kaldı sadece. Ama sleppy natural bezinin yenidoğana uygun olanını bulamıyorum baktım ve bana 3’den yani 3-9 kg ile başladığını uygun olacağını söylediler kullanan alan bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurmusunuz??
Ylnaknytk 1 numaralı bez 0-3 kg 2 numara 3_6 kg arası yanlş hatrlamyrsam. Kiloya göre alınabilir bunlar.
Smhtlha Kcmr22 yani en iyisi öyle yapmak göbek oyuntusu var çok da büyük değil sanki anca gibi. Bende bulunduğum yerde yenidoğan ıslak mendil bulamadım bide eczaneye bakacam.
Gul33 Prima premium çare yenidoğan aldım. Sleepy kullanan da molfix kullanan da prima öneriyor. İnşallah doğru yapmışımdır
Smhtlha Gul33 ben diğer iki çocuğumda prima kullandım gerçekten güzel bir bez ama için de biz zararlı madde olduğunu öğrenince bıraktım. Instagramdan mühendisinoglu sayfasını takip edin tavsiye ederim.
Kcmr22 Smhtlha bugün almak için gittim 4-9 kg 3 numara vardı yine kararsız kaldım çok büyük bu 3-9 değil diye🤷🏻♀️