Gzd13 Karataşı araştırdımda oda 2900 dedi doğuma daha uygun bir yer bulabilirmiyim araştırmasındayım 2. Çocuğum ilk doktorumdan çok memnundum ama medicale geçmiş orasıda fena pahalı doğumu.. Ayşegül hanım hayallerimin katili oldu resmen ne güzel uygun hastane buldum dedim ama yok kadın aşırı ilgisiz muayenesi 3-5 dkkada bitiyo ne olduğunu anlamıyosun ..