Temizsoy ben 36 haftalıkken öyleydim tek kullanımlık fitil verdi kullandğımda aşırı yaktı sabaha geçmişti sonraki iki gün çok daha fazla akıntım oldu ama 3. Gün düzeldi normale döndü diyebilirim sanki o iki gün enfeksiyonu atıyomuş gibi geldi bana akıntım artınca :) eğer düzelmezse başka bi yol bulur doktorun ihmal etme geçmiş olsun