tubbaaltann Herkese merhaba. 24 haftalık hamile iken suyum geldi ve hastaneye yatışım yapıldı. Şu an 24+5 oldu. Bu şekilde sağlıklı bebeği olan varmı acaba ?
AsliAsilHamza tubbaaltann benim olmadı aynı gündeyiz Allah yardımcın olsun da ne zaman doğacak birşey söylenmedi mi?