joker35 Valla kuzum ekmeğin pek faydası yok diyorlar bebeğe o yüzden onu kısabilirsin meyve en güzeli bende senin gibiyim çikolata dondurma yiyorum habire canın ne arzuluyorsa ye yeter ki yavrularımıza yarasın yediklerimiz bide bol bol su iç onun faydasıda çok zaten asıl kilo alımı lohusalıkta diyorlar 😂