Zeynepzeze Nefes alamıyorum, derin iç çekiyorum yetmiyormuş gibi geliyor. Astımım vardı bununla mı alakalı yoksa bu hafta da sizlerde de var mı bu durum?
Selinnnce Zeynepzeze Ya tamamen ayni seyi bende sorcaktm. 19. Haftadayim bi kac haftadir nefes darligi var. bogulcak gibi oluyorum korku basladi artk nefes alamicam die. Bide kalp carpintisida oluyo arada:/
Yasemincifci Zeynepzeze astimdan kaynaklida olur canim zaten gebellikte nefes darligi var ben suan 35+2 yim nefes almakkta zorluk cekiyorum
Tugcehar87 Zeynepzeze rahim büyümeye geçti artık canım yanlış hatırlamıyorsan göbek deliğinizden 2 parmak yukarı çıktı o yüzden baskı oluşuyor bende bazen yaşıyorum
Zeynepzeze Selinnnce Aynısı işte. Kalbim de çok hızlı atıyor gibi hissediyorum demek ki hamilelikle alakalı, astım mı diye şüphe etmiştim
Selinnnce Zeynepzeze bende panik atak oldum sandim. Korku sardi valla insallah dogumdan sonra gecer. Normal dogum dusunuyorum insallah ikinirken zorlanmam nefes almakta
Zeynepzeze Selinnnce Oy kuzum, gerçekten panik atağın belirtileri de böyle. İnsan ne kadar endişeleniyor. İnşaALLAH hayırlısıyla alırız kucağımıza💛 Mide yanman da var mı?
Selinnnce Zeynepzeze aynen insallah saglikla kolaylikla kucaklariz bebekleri. Mide yanmasi oluyo tabi olmaz mi😂 ama mide agrisi daha cok oluyor. Bide karin sertlesmesi yasiyorum sendede oluyomu?
Zeynepzeze Selinnnce Evet sertleşme de oluyor. Özellikle göğsümün altında bir ağrı da oluyor. Zormuş annelik, sanırım bundan sonrası baya yoracak bizi.