Oztrk Merhaba hanımlar ikizlere 31 haftalik hamileyim ikiside makat geliş kafaları yukarda hissediyorum ama Bu hissettigim burada okuduğum gibi toplanmalarımi yani kasilmamı yoksa kafalarin sertligimi bi türlü çözemiyorum karında sertleşme nasıl olur
Tuba-Sahra Oztrk toplanma karnınızın kasılması iciniz burkulur gibi olur ve rahatlar devamlı toplu şekilde kalmaz eğer duzenliyse oda doğum sancısı sayılıyor
Oztrk Yasemincifci yok canım benim tamamı değil kasilmada tamami oluyor yani benim yine tarif ettiğim gibi kafaları galiba 🙈
Tuba-Sahra Oztrk kafalaridir o zaman benim kizimda 24 haftadan 28 haftaya kadar hep kafası sırtı göğüs kafesimdeydi makat gelisiydi zor nefes alırdım ne oturabilirdim ne yatardim sonra bı döndü tam döndü 😏😏
Tuba-Sahra Oztrk olsun orda dursunlar ben hep şikayet ettim hep laf söyledim kızıma 😥31+4 te doğum yaptım tabi laflarimdan dogmadida işte insanin içinde kalıyor keşke demeseydim die
Oztrk Tuba-Sahra olsun canım demekki doğması gereken vakit oymuş :) yinede güzel düşünelim rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı uzun ömürler versin bebislere😊