SibelAlp7 Devlet hastanesinde Doğum yapacak olan var mı?Doğumda herhangi bir ücret ödeniyor mu?Ben şuan çalışıyorum 32.haftada rapor almayı düşünüyorum.Ancak rapor aldıktan sonra İşten ayrılacağım.Devlet hastanesinde Doğum için ücret ödemem gerekiyor mu?Sigortam işten çıktıktan sonra 3 ay daha devam ediyor mu?
Mirage SibelAlp7 Tabiki işletmenin bagli oldugu muhasebe birimi bunu bildirmek zorundadır. Bildirilmedigi çıkışın yaptığı takdirde ihbar kidem tazminati alabilirsin . Işe iade davasi açabilirsin. Ayrıca 4 aylık ücretin tutarinda tazminat talep edebilirsin canim.
Mirage SibelAlp7 Unutmadan çıkış yapılması farklı sigorta priminin yatırılması farklı bir durumdur. 16 haftalik süre boyunca izinli olacağın is yerinde çalışmayacağın için işveren sigorta primini yatırmak zorunda değildir. Isvereninle görüşüp maaşı isveren den alip ödeneği işverene verirsen ücretini ödeyeceği icin primini yatirmak zorunda kalir.
cansuece SibelAlp7 devlet hastanesine hiçbir ücret ödenmiyor.üstelik sigorta olmasa dahi devlet Doğum yapanlara Doğum sigortasından yararlandırıyormuş .
Mirage Çalıştığın yerle görüş canım rapor aldıktan sonra sigortada kesinti yapılmaması lazım bildiğim kadariyla yararlanamazsin rapor parasindan
SibelAlp7 Mirage Çalıştığım yere rapor verince raporu işleme koymama hakları var mı?Onun bir cezası varmış diye biliyorum
SibelAlp7 Mirage 32.haftada rapor alınca sigortadan üç ay daha faydalanabiliyoruz diye biliyordum.Bu bildiğim yanlış mı?
SibelAlp7 Mirage devlet hastanesinde Doğum ücreti parası veriyor musunuz sigortalıysanız.Bunun hakkında bilginiz var mı?
Mirage SibelAlp7 Devlet hastanelerinde biliyorsun muayne ücreti alınıyor sadece 8 tl doğum için herhangi bir ücret talep edilmiyor. Masraflarin tamamini sigorta karşılıyor.
SibelAlp7 Mirage yatırmayacak onu biliyorum.Ama işten ayrıldıktan sonra 3 ay daha sigortalı gibi devlet hastanesinde bakılabiliyor diye biliyordum.
Mirage SibelAlp7 Evet sorunu şimdi anladım genel sağlık sigortasindan sen çik yada isveren çıkarsın 90 işgünü boyunca yararlanabilirsin.
SibelAlp7 Mirage o zaman devlet hastanesinde Doğum yapabilirim ve özelde ödeyeceğim yüksek tutarı ödememiş olurum.
Pcdshn Sigortalı çalıştığınız gün sayısına bağlı olarak 100 küsür gün daha otomatik olarak sigortalı sayılıyorsunuz, ayrıca madem çalışmayacaksınız, işsizlik maaşı için de başvuru yapın derim 🤞
Mirage SibelAlp7 Tabiki özelde hem sezeryan ücreti fazla alındığı için sezeryana yönlendiriyor çoğu doktor
Mirage SibelAlp7 kesintisiz 120 gün sigortali olman gerek işsizlik maaşı için. Doğum da rapor parasi için kesintisiz 90 gun sigortali olma şartı var.
SibelAlp7 Mirage evet ablamda da öyle oldu.Özeller sıkıntılı kaç cm açılma ile gitti.Yinede sezeryana aldılar.