bergenn grip oldum gittim okadar plansız biryer ki kim ne yapıyor kimsenin haberi yok hemşire gelip kan aldı gitti sonra doktor geldi serum takin dedi iki defa kolumu delicekti sonra dedi neyse serum takmayalım ben gripten perişandım ayakta duramıyordum birkere gittim bidaha da gitmedim . Yani sırf hataları yüzünden ne ilaç aldım ne serum. Cevremdede gidip memluk kalmayan bir cok insan var .