465 merhabalar hanımlar geçen hafta kontrole gittiğimde 35+3 haftaliktim ve doktorum dedi suyu azalmış üniversiteye gönderdi orda 1 gece yatış yaptım sonra bebeğin akimlarina bakılıp çıkarttılar ve imza attırdılar önce dediler bebeğin eğer doğarsa küvez ihtiyacibolursa yerimiz yok 2 tane başka hastane seçeneği vardı birinden birine gidicek yer boşluğuna göre bakilcak dedi dedim ne kadar saçma binbir türlü şey var dünyada korktum ve çıktım hastaneden yenidoğan yogunbakimda yer yokmuş yani nasıl bir universteye geri bidaha kendi doktoruma gittim kendi ailem izmirde ve doktoruma 9 eylül üniversitesine şevkimi istedim sagoalsin verdi ve sordum nornla doğum olabilirmiyim diye çünkü bebegim 2 ay öncesinden pozisyonunu alıştı basi assadaydi halen daha öyle dedi seni normale alırlar ama dedi sezeryan olursun dedi bebeğin suyu az çünkü dedi ve şuan 36+2 günluguz 37 haftaya kadar anca bekler dedi 37. haftada almaları gerek dedi sizce korkuyorum yarın sabah gidicem hastaneye gün verirler mi sezeryan için sizce uzun oldu allah razı olsun 😊ve bu şu azlığını karnımın sürekli sert ve bebeğin hep.bir tarafa top gibi toplanması şikayetiyle gittim öğrendim suyumun azlığını
Yasemincifci 465 kasilma bendede oluyor ama suyumda azalma yok suyunu cogaltmak icin havuc suyunu dneyevilirsin bir hafta
Portlek 465 canim bana da gecen hafta suyun normalden biraz fazla dedi ve su cok olduğu icin bebegin doğum pozisyonu almasi zorlasabilir dedi yarin kontrol var bakalım ne durumda suyum sağlıkla gelsinler inşallah azi da çoğu da zarar demek
Alessia 465 bebegın suyu azsa hıc rıske atma cnm sezeryan ol bebek onemlı sonucta ıns saglıkla kucagına alırsın
Hulya00 Portlek bende doktora gittiğimde 26 haftalıktım benimde normalden biraz fazlaymış beyaz ekmegi tatlıyı falan çol yemiceksin az yiceksin dedi 1,5 hafta sonra kontrolüm var bakalım düzeldimi