Portlek Kızlar ilk gebeliğim ve normal doğum olsun çok istiyorum ama uzun bi süredir ters ve doğum pozisyonu almıyor. Doktor geçen hafta gittiğimde dogumla ilgili net bise demedi ama zamanla dönmesi zorlaşır dedi. Benimki yerinden çok memnun olmalı ki değişmiyor bi türlü ilk isteğim sağlıklı doğması tabi dönmezse de yapacak bise yok. Ama düşünmeden de edemiyorum dua edin lütfen dönsün🙏 kontrolüm var bu hafta
hunilimom Portlek 36 haftaligim daha yeni döndü canım bugün kontrolüm vardı 31 den beri makat durustu temzilik yaptım 2 gün ondan sonra döndü doktor donmez demişti
adyali34 Yengemin cocugu 38 haftaliga kadar tersti dogumdan 1 gun oncesi dondu, sabahta doguma gitti zaten.. umudunuzu kesmeyin hayirlisiyla dua edin:)
Portlek adyali34 böyle seyleri oldukça fazla duyuyorum ama sanki hiç benim başıma gelmeyecek gibi insallah hayirlisiyla döner de rahatlarım ben de😄
Portlek adyali34 aynen canım insan kendisi söz konusu olunca böyle oluyor olumlu düşünmeye zorluyorum kendimi de ne kadar başarabilirsem artık😀
Portlek Yasemincifci insallah canım bekliyorum ben de son günlerde iyi de yürüdüm ama onla alakası yok demek ki çünkü hala kafa yukarda cani ne zaman isterse artık hanfendinin😄
Portlek SnmGzi Kafasiyla sağ kaburgama baya baskı yapıyor hissediyorum hala orda kafası ayaklarıyla fena vuruyor kasigima insallah hayirlisiyla döner canım🙏
Portlek hunilimom yaa cok şükür hadi gözünaydın canım insallah kalır böyle doğuma kadar. darısı bana artik hareket işe yariyo demek öyle mi ben de yürüyorum ama oyle fazla da değil artirsam mi ki artık hareketlerimi
hunilimom Portlek valla beni bıraksalar sokakta dogurucam o.derece geziyordum ama yok 31 den beri dönmedi hiç doktorum 38 de sezeryan dedi çok zor dönmesi felan dedi karnım ovaladım bol bol doktorum dedi gecen hafta salı günü de annem gelmişti evi temizledik koltukları çektik evi biraz topladik felan ertesi gün karnımda bi hareketlilik bi sertlik ilk defa bu kadar can yakıcı idi burdada sordum anneler dönüyor dedi ama inanamadim tabi hissediyordum herseyini bugün gittik dönmüş dedi ama daha kanala girmemiş şimdi de bol bol çömelme hareketi vs yapicam açılma olsun diye sende bol bol çömel hareket et hatta bebeğinin rahatını boz sertlik mi.oldu ovala ovala zaten hemen kaçıyor
Portlek hunilimom iste böyle taktikler lazım bana da ben elimden geleni yapayım da dönmezse dönmesin yine acaba bise mi olur korkusuyla pek rahatsiz etmiyodum ben bundan böyle rahat yok o zaman ona dürtüp dururum artık😄dönse belki hissederim ama kac haftadır ayni yerde belli insallah denicem hepsini canım sağol
hunilimom Portlek benim gibi hissedersen eğer canın acicak benim geceleri uyutmadı sağ sol sirkeli dirsekleri felan
Portlek hunilimom raziyim canım temennim once sağlıkli olmasi sonra normal doğum olması hayırlısı insallah
GulsunA Portlek Benimde 38´de döndü ama ben hic hissetmedim Gunde bi 2-3 defa cömeldim ve insikak suresini dinlettim bebege kulaklikla. Kendimde okudum tilavet secdesi yaptim. Kontrole gittigimde dönmüstü😊 InsAllah seninkide döner bir an önce🤲🏻
Portlek GulsunA cok sevindim senin adina canım hayırli doğumlar nasip etsin Allah insallah döner benimki de denicem dediklerini