Pamuk34 ayy yapmayın ya 😂 bana da erkek dediler hep kız hissettim ben 17. Hafta da erkek dediler suan oğlum oğlum seviyorum ama ya renkli de kız çıkarsa 😂😂 evlat tabiki sağlıklı olsun hiç fark etmez ❣️ Ama insanın yine de içinde aynen şüphe oluyor okuyunca 😂