Yesimeliz canım benim de çok fena başağrılarım oluyor özellikle havalar basık olduğunda parol fayda etmiyor,dr ile konuştum bana migren ve mevsimsel dedi,resmen ağrıdan ağlıyorum ban dediği bu durumda hastaneye gel diklaron iğne yapalım dedi ama yaptıramadım birşey olur diye.Nane yağı almıştım onunla şakaklarıma masaj yaptırıyorum burnuma sürüp kafamı tülbentle sıkıyorum biraz iyi geliyor.Kahve çikolata dhaa çok ağrıtıyor.Duş ya iyi gelmiyor bana.