Nunuuu 37+3 deyim ben doktorum son ay olduğu için iki günde bir tansiyon ölçtürmemi istedi önemli olduğu için şükür normal çıkıyor 131’e 68 - 117’ye 75. 140’a 90 olursa hastaneye gel dedi önemli olan 140 ı görmemek bence gayet normal şuanda tansiyonunuz.